VEELGESTELDE VRAGEN

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik klant worden van Theegoeroe?

Klant worden van Theegoeroe is heel eenvoudig. Als je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kun je via Mijn Account een persoonlijk Theegoeroe account aanmaken. Wij maken automatisch een klantnummer voor je aan.

Hoe kan ik iets bestellen bij Theegoeroe?

Online bestellen bij Theegoeroe kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook als je nog geen klant bent! Bestellen bij Theegoeroe is heel eenvoudig. Via Mijn Account op de website kun je een persoonlijk account aanmaken.
Natuurlijk kun je ook zonder account bij ons bestellen.

Kan ik afrekenen zonder klant account?

Wil je afrekenen zonder het creëren van een klant account klik dan op de button “Afrekenen”.
Houd er wel rekening mee dat niet al onze diensten beschikbaar zijn voor klanten die geen klant account hebben. Tevens is het niet mogelijk om de status van je bestelling te volgen, en zul je elke keer dat je bij ons winkelt je gegevens opnieuw moeten invoeren. Een account aanmaken is gratis. Wil je afrekenen zonder creëren van een account klik dat op de “Afreken” button aan de rechterkant.

Brengt Theegoeroe verzendkosten in rekening?

Voor een bestelling tot € 50,00 euro berekenen wij een bijdrage van € 5,95 euro in de verzendkosten voor levering in Nederland en voor een bestelling Belgie tot € 60,00 euro berekenen wij een bijdrage van € 8,95 euro voor levering.

Bestellingen vanaf € 50,00 euro Nederland wordt geen bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen vanaf € 60,00 euro Belgie wordt geen bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht.
Wanneer je op dezelfde dag nog een bestelling plaatst of besteld neem dan contact op met Theegoeroe m.b.t verzendkosten.

Ik heb een account aangemaakt op Theegoeroe maar geen bevestigingsmail ontvangen?

Binnen een uur na aanmelding dien je een bevestigingsmail te ontvangen op het opgegeven e-mailaccount.
Als dit niet het geval is neem dan contact op via onze contact pagina.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?

Als je online een bestelling plaatst en je e-mailadres hebt doorgegeven, ontvangt je direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van je bestelling.

Wat is de status van mijn bestelling/levering?

Via Mijn Account kun je een overzicht opvragen van alle bestellingen die je hebt geplaatst. Je moet hier wel voor ingelogd zijn op je Theegoeroe account.
Hier vind je de status van je bestelling/levering.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan direct contact met ons op via de contact pagina. Als je bestelling reeds naar je verzonden is dan kun je de bestelling niet meer wijzigen of annuleren. Wel heb je het recht om de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst naar ons terug te sturen. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren?

Producten kunnen binnen 7 werkdagen na levering worden geruild of geretourneerd,
ongebruikt en in originele verpakking.
Neem hiervoor contact op met Theegoeroe via de contact pagina. In geval van retour of ruilen zijn de verzendkosten voor eigen rekening, tenzij anders overeengekomen. Producten die je niet in goede staat hebt ontvangen kunnen eveneens, na contact met Theegoeroe, worden geretourneerd.

Moet ik extra betalen als een product wordt nageleverd?

Je betaalt slechts 1 keer een bijdrage in de verzendkosten per bestelling t/m 5 kg.
Als wij de bestelling in 2 keer leveren, betaalt Theegoeroe de extra kosten.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Als je een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, dan kun je dat aangeven bij de bestelling tijdens het afhandel proces, hier kun je een ander verzendadres ingeven.

Kan ik op een andere dag geleverd krijgen?

Nee, je kunt wel aan Theegoeroe doorgeven dat je een bestelling op een latere datum geleverd wil hebben, bijvoorbeeld i.v.m. vakanties, geef dit dan aan bij je bestelling in het opmerkingen veld.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen worden van maandag t/m zaterdag bezorgd, Theegoeroe kan hier geen tijdstip voor aangeven.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, alle betalingen dienen vooraf te gebeuren.
Achteraf betalen is helaas niet mogelijk.

Kan ik als bedrijf op factuur kopen?

Als je als bedrijf op factuur wilt kopen neem dan voordat je de bestelling plaatst contact op met Theegoeroe via de contact pagina.

Ik kan niet (opnieuw) inloggen. Ik krijg de melding e-mailadres al in gebruik. Wat moet ik doen?

Verzeker jezelf allereerst dat je je e-mailadres correct invoert. Als je hier zeker van bent, en je kunt nog steeds niet inloggen, neem dan contact met ons op via de contact pagina.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je door op de link Wachtwoord vergeten te klikken een nieuw wachtwoord aanvragen. Deze optie vind je op de inlogpagina van Mijn Account.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw Theegoeroe account aanmaken?

Nee, dat is niet nodig. Je kunt door in te loggen op Mijn Account je gebruikersnaam (zijnde een e-mailadres) wijzigen.

Mijn naam/adres is veranderd, moet ik dit doorgeven?

Ja, wij hebben de juiste gegevens nodig om uw bestellingen te kunnen verzenden.
Wijzigingen kun je doorvoeren door in te loggen op Mijn Account.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Klachten dien je zo snel mogelijk te melden. Dit kan door een e-mail te sturen via de contact pagina. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en de aankoopdatum. De verdere afhandeling is afhankelijk van het soort artikel en de garantie. Je wordt hierover verder geïnformeerd.

Hoe kan ik me aan/afmelden voor de nieuwsbrief van Theegoeroe?

Om je op te geven voor de nieuwsbrief, dien je in te loggen op je Theegoeroe account. In het scherm met uw gegevens kun je je opgeven of afmelden voor de nieuwsbrief.

Wat is IDEAL?

IDEAL is een nieuwe online betaalmogelijkheid waarmee je vertrouwd, veilig en snel kunt afrekenen bij Theegoeroe. Je betaalt namelijk in uw eigen internet betaalomgeving. Je doorloopt dezelfde stappen zo als je bij het internetbankieren gewend bent; het verschil is dat de betaling met alle gegevens al voor je klaar staat. Makkelijk en volgens dezelfde strenge beveiligingseisen van uw bank. IDEAL is eigenlijk pinnen op internet.

Hoe werkt IDEAL?

IDEAL is een betaalmogelijkheid om de gevraagde betaling direct online vanuit uw internetbankier omgeving te voldoen. Je rondt de betaling dus helemaal af zoals u dit gewend te doen via internetbankieren en je weet zeker dat het vertrouwd en veilig is.

Mijn computer liep vast halverwege mijn IDEAL betaling, wat moet ik doen?

Als je geen bevestigingscherm bij je IDEAL betaling hebt gekregen dan is je betaling waarschijnlijk mislukt. Je kunt via je eigen internetbankieren nakijken of je betaling via IDEAL wel of niet is verwerkt. Als de betaling is mislukt dan kun je het gewoon nog eens proberen. Bij twijfel kunt je contact opnemen via de contact pagina op onze website.

Welke banken bieden IDEAL aan?

IDEAL wordt aangeboden door alle grote banken binnen Nederland.